niedziela, 13 listopada 2016

Akcja satysfakcja

Kolejną moją pasją jest zdrowy tryb życia.  Uwielbiam sport dlatego dzisiaj pracowicie,  ćwiczymy nad naszym ciałem:)


Zaczynamy od rozgrzewki i rozciągania,  bo przecież nie chcemy nabawić się kontuzji.  U mnie trwa to ok. 10 min. i zazwyczaj są to skręty ramion,  wymachy nóg.


Następnie przechodzimy do części głównej i zależnie od dnia "robimy"  poszczególne partie.

Dziś pokażę Wam kilka ćwiczeń na nogi


Uwielbiam filmiki Mel B,  jest dla mnie inspiracją,  polecam każdemu,  to tylko 10 min treningu.
Oprócz jej zestawu ćwiczeń mam też swoje,  znalezione gdzieś w Internecie,  czy zapamiętane z lekcji wf-u.

~ zalety: piękne,  silne ciało; czysty umysł; brak dolegliwości związanych np. z kręgosłupem; zdrowszy,  bardziej głęboki sen; nauka systematyczności; więcej endorfin

~ wady: zazdrość rodziny i znajomych,  którzy nie mają tyle samozaparcia

Jednak jeśli chcecie może być to trening ogólnorozwojowy, inaczej funkcjonalny, który ja również wykonuje, ale zwykle raz w tygodniu. Różni się tym,  że nie ma w nim nacisku na budowę mięśni,  za to jest na wzmocnienie ich.

~ zalety: zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności,  poprawia gibkość, koordynację,  poprawia krążenie krwi,  zapobiega bólom kręgosłupa,  pomaga w utrzymaniu prawidłowej postawy dzięki wzmacnianiu mięśni głębokich,  dlatego jest świetny dla osób prowadzących siedzący tryb życia

wady: brak :)

Najlepiej go wykonywać max. trzy razy w tygodniu,  nie tylko w klubie fitness,  czy na siłowni.  Możliwe jest wykonywanie ćwiczeń w domu po odpowiednim zapoznaniu się z nimi bądź po konsultacji lekarskiej.

Muszę się niestety przyznać,  że dopiero wracam do treningów,  po długiej przerwie,  dlatego razem możemy się motywować :)

Jeśli będziecie zainteresowani tego typu postami to chętnie będę dla Was przygotowywać więcej takich z dokładnymi opisami,  czy filmikami.
Pozdrawiam Was i życzę wytrwałości w Waszych treningach :)



24 komentarze:

  1. Można tak powiedzieć, że jutrzejszy dzień rozpoczynam właśnie treningiem. xd Mianowicie o 8.00 w poniedziałki mam na uczelni wf i wybrałam sobie stretching. Muszę przyznać, że takie ćwiczenia rozciągające, dodatkowo z np. elementami jogi nastawiają mnie dość pozytywnie na resztę dnia. Niektórzy narzekają, że czasem zdarzą się jakieś cięższe ćwiczenia, ale ja i tak traktuję to jako zabawę. ;D Jeśli przy okazji mam być zdrowsza, to już w ogóle super.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, stretching, aerobic, fitness, czy joga nastrają pozytywnie, aż chce się żyć :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy post :-)Również wykonuję ćwiczenia z Mel B. ale wadą ich są krótkie przerwy lub czasem ich brak więc ja robię wg innych wskazówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie, dlatego ja po prostu zatrzymuje filmik i w ten sposób robię sobie przerwy pod siebie

      Usuń
  3. Wytrwałości i trzymamy za Ciebie kciuki ;) Pozdrawiamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ćwiczenia z Mel B :) Obesrwuję :* Zaobserwujesz mnie też ? Buziam :) szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u mnie tak kolorowo nie jest, wolę dłuuuuuuugie spacery niż ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę, ale po takich ćwiczeniach większe zadowolenie z siebie :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię mel b :) Życzę wytrwałości i osiągnięcia celu! :) Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś próbowałam ćwiczyć, wytrzymałam miesiąc i się poddałam... Ale za Ciebie trzymam kciuki! :)

    Obserwuję! ;)
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam chwilę zwątpienia, wiele razy odpuściłam, ale teraz myślę, że już nie przestanę, zachęcam Cię żebyś dalej próbowała :) tyle profitów dzięki temu mamy.
      Dziękuję i też obserwuję :)

      Usuń
  8. Świetnie, że masz motywacje do pracy nad sobą! Widać, że sprawia Ci to frajdę i wkładasz w wysiłek dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się motywować też innych :) Dziękuję :)
      Oczywiście trening połączony jest z dietą no i pamiętajmy, ważny jest umiar, ale ta zasada dotyczy wszystkiego

      Usuń
  9. Mel B ma bardzo fajne ćwiczenia :). Obserwuję :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak uwielbiam :) będę też wstawiać ćwiczenia na inne partie mięśniowe, jeśli chcecie. Dzięki i też obserwuję :)

      Usuń
  10. Ja też uwielbiam Mel B . obserwacja za obserwacje ? :) zapraszam :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że nie tylko ja lubię ćwiczyć z Mel B. Ja uwielbiam jej ćwiczenia na pośladki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie :)
Może miłe słowo lub odrobinę krytyki?