piątek, 18 listopada 2016

Wake up and Make up #2 efekty

Mam dla Was kilka makijaży wykonanych paletką MUR o której pisałam  tu


To moja ulubiona wersja,  bardzo ją lubię bo sprawdza się idealnie na dzień i na wieczór. Użyłam oczywiście odcienia Soft,  który służy za bazę,  Ice Cloud,  którym rozświetlam wewnętrzne kąciki powiek,  a także obszar pod brwiami. Pozostałe kolory to Pink Diamond i Favour i są to moje ulubione cienie.  Oprócz ich na środek powieki daje odrobinę New World




Pink Diamond delikatnie się osypuje,  ale za to świetnie wytrzymuje cały dzień bez bazy


Druga propozycja to klasyczne smokey eye:) 
Jednak wykonałam go też za pomocą brązów. 
A dokładniej odcień Latte,  Caffeine Fix,  Blacqua



Tu podobnie,  lecz zamiast brązów jasne odcienie,  dokładniej Creme, New World i troszkę Ice Cloud

I ostatni makijaż na dziś.  Bardzo minimalistyczny,  idealny na codzień.  Użyłam do niego cienia Glimmer i Buffer


Jeszcze nazwy cieni :) 


Trzymajcie się ciepło! 


16 komentarzy:

  1. Piękny makijaż!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ?
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie błyszczące cienie :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie połyskuje ten cień, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się malujesz podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znowu jestem miłośniczką matowych cieni:) może przez to, że na nich przeważnie uczyłam się makijażu :)

    Co do paletki to polecam też tą czekoladową <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z matowymi łatwiej, bo trudniej przesadzić, a w tych jednak liczy się umiar, szczególnie w makijażu dziennym.
      Niestety na razie muszę się ograniczyć, może gwiazdor przyniesie ;) bo marzę o ktorejś czekoladowej

      Usuń
  6. Bardzo lubię smokey eyes, to moj ulubiony makijaz "na wyjścia"

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja Pink Diamond wygląda ładnie, ale wolę matowe cienie. Zwłaszcza, że ten dość mocno się osypuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że z matowymi cieniami nie ma tego problemu, ale myślę, że wielu osobom nie będzie przeszkadzało osypywanie w związku z efektem jaki ten cień prezentuje.

      Usuń
    2. Fakt, że z matowymi cieniami nie ma tego problemu, ale myślę, że wielu osobom nie będzie przeszkadzało osypywanie w związku z efektem jaki ten cień prezentuje.

      Usuń

Zostaw coś po sobie :)
Może miłe słowo lub odrobinę krytyki?