niedziela, 8 października 2017

Surprise

Hejka!
Będę dziś trochę nie skromna ;) pewnie niewiele z Was może się pochwalić tak wspaniałym mężczyzną jakiego mam ja.  Mój ukochany kupił mi jakiś czas temu lampę wraz z zestawem do manicure hybrydowego.  Nawet nie wyobrażacie sobie mojej dziecięcej radości,  gdy go zobaczyłam z tą wielką paką :)


Zestaw składa się oczywiście z lampy tunelowej 36 W,  UV. Posiada możliwość ustawienia stopera na dwie minuty po czym po prostu gaśnie,  albo można ją ustawić na ciągłe działanie.  Poza tym do zestawu dołączony był blok polerski,  pilnik, radełka do skórek, sonda do zdobień, waciki bezpyłowe, aceton,  cleaner, wzornik, naklejki wodne,  pyłki, a także lakiery. Także jak widzicie wszystko,  aby od razu zacząć testowanie.
Nie jest to sprzęt znanej marki, ale nie przeszkadza mi to.  Lakiery nie są najgorsze, lampa spisuje się świetnie.
Polecam!  Świetne rozwiązanie,  jeżeli nie chcecie płacić kosmetyczkom :)

A Wy macie taki zestaw?
Wolicie same dbać o paznokcie,  czy oddajecie się w ręce profesjonalistek?

6 komentarzy:

  1. Ja tez dostałam od swojego miasiaczka własnie taki zestaw ale z inna lampa o tej samej mocy i zestaw u mnie również spisuje się swietnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem 36 V są najlepsze. No poza ledowymi, ale też nie każdego stać.

      Usuń
  2. też zamierzam zacząć przygodę z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąż również kupił mi zestaw Semilac, więc dopiero zaczynam przygodę z lakierami hybrydowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę sama dbać o swoje paznokcie, też mam zestaw do hybryd, ale w sumie częściej sięgam po zwykłe lakiery.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie :)
Może miłe słowo lub odrobinę krytyki?